Veelgestelde Vragen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wanneer je bij Stronger Than The Struggles iets besteld hebt, is de levertijd iets anders dan je wellicht gewend bent. Doordat onze producten rechtstreeks vanuit onze leveranciers worden opgestuurd, kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten. Hierdoor is het mogelijk onze producten zo scherp te prijzen. De gemiddelde levertijd bedraagt 2 tot 6 werkdagen (Ma-Vrij, met uitzondering van feestdagen)
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?
Door de enorme interesse in onze producten kan het zijn dat je product iets later binnen komt dan verwacht. Wij hopen op je begrip. Mocht deze periode verstreken zijn en heb je nog steeds niks ontvangen, stuur dan even een mailtje naar info@strongerthanthestruggles.nl. We zullen dan voor je uitzoeken wat er aan de hand is met je pakketje. Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, hoe doe ik dit? Om een retour te sturen neem je gewoon contact op met onze klantenservice via contact@bproducts.nl. Zet daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt gehad en de reden van retourneren. Wij zullen je dan het retouradres verstrekken en de retour bevestigen. Nadat dat is gebeurd, kan je het product naar ons sturen via een koerier naar keuze. Wat zijn de kosten van retouren? Retourneren bij ons is helaas voor eigen rekening. De kosten zullen dan ook afhangen van de koerier. Raadpleeg de website van de desbetreffende koerier waarmee jij wilt verzenden voor meer informatie over de prijzen.
Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?
Er is altijd een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangen heeft. Er zitten echter voorwaarde aan het retourneren Je kan het artikel alleen retourneren als:
● De retourtermijn nog niet verstreken is;
● Het product in de originele verpakking zit en alle labels er nog aan zitten;
● Het product nog niet gebruikt is.
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
We accepteren betalingen via iDeal, Bancontact en Creditcard . Als je niet zeker weet of je betaalmethode is geaccepteerd, volg je de stappen op de betalingspagina om vervolgens alle mogelijke opties te bekijken.
Alle transacties lopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen en zijn dus 100% veilig.
Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?
Dat is niet de bedoeling, stuur een mailtje met je volledige naam en e-mail naar info@strongerthanthestruggles.nl. We helpen je snel verder. Kan ik mijn bestelling annuleren? Wil je jouw bestelling annuleren om welke reden dan ook? Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@strongerthanthestruggles.nl.. Vermeld daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt gehad en graag ook de reden waarom je de bestelling zou willen annuleren.
Vragen en Antwoorden
Kan ik mijn verhaal anoniem delen?
Absoluut! We begrijpen dat sommige verhalen heel persoonlijk zijn. Daarom bieden we de mogelijkheid om jouw verhaal anoniem te delen. Geef aan dat je anoniem wilt blijven, en we respecteren jouw keuze volledig.
Wat gebeurt er met mijn verhaal na inzending?
Jouw verhaal wordt zorgvuldig gelezen en, met jouw toestemming, gedeeld op onze website en/of sociale media. Dit doen we om anderen te inspireren en te laten zien dat niemand alleen is in zijn of haar strijd. Als je wilt dat we iets aanpassen of bepaalde delen weglaten, kun je dat altijd aangeven.
Moet mijn verhaal aan bepaalde eisen voldoen?
Helemaal niet! Elk verhaal is welkom, groot of klein. Het enige wat we vragen, is dat jouw verhaal respectvol is naar anderen toe. Het gaat om jouw ervaringen, gedachten, en gevoelens.
Kan ik mijn verhaal later aanpassen of laten verwijderen?
Ja, natuurlijk! Als je later besluit dat je jouw verhaal wilt aanpassen of verwijderen, neem dan gewoon contact met ons op. We zorgen ervoor dat jouw wens zo snel mogelijk wordt uitgevoerd.